ZITex

Novice


Arhiv: ZITex delavnica 'Kaj je dobro vedeti, preden začnete prodajati na tuji trg - primer Turčije in Rusije'

                                                        

V nizu delavnic, ki jih pripravljamo v ZITex-u, smo se tokrat osredotočili na končni cilj vseh prizadevanj na tujih trgih – doseganje odličnega prodajnega rezultata. To vsekakor zahteva ustrezno pripravo ne samo izdelka oz. rešitve, temveč tudi odlično razumevanje poslovnih navad, pričakovanj in običajev na ciljnih trgih, ki jih je potrebno upoštevati zato, da lahko stkemo dobre in korektne poslovne vezi.

V uvodnem nagovoru je predsednik g. Tone Stanovnik predstavil program aktivnosti ZITexa v prihodnjih mesecih. Sledila je kratka predstavitev projekta KOC RIS, v katerem Združenje za informatiko in telekomunikacije sodeluje še z 10 podjetji.

V nadaljevanju je g. Marko Bohanec predaval o prodaji v mednarodnem okolju, g. Samo Ivančič pa je vse udeležence seznanil s poslovnimi navadami in običaji v Turčij ter jim predstavil možnosti vstopa na turški trg. Koristne nasvete za uspešen nastop na turškem trgu si lahko ogledate v spodaj pripetem dokumentu.

Ker so za člane ZITexa poleg Turčije izredno zanimive tudi države bivše Sovjetske zveze, so v nadaljevanju predstavniki Iskratela predavali o delovanju na področju razvoja in trženja ITK opreme in storitev v teh državah. Povedali so, da globalizacija trgov in zaradi tega zaostrena konkurenca zahteva nove oblike trženja. Iskratel je na teh trgih prisoten že več kot 30 let in želi nadgraditi svoje delovanje na teh trgih s sodelovanjem slovenskih ITK podjetij, ki se ukvarjajo z IT produkti in storitvami, posebej na področju e-uprave, klica v sili 112,varnih mest.

 


Pripeti dokumenti

Fotogalerija